PLAYPLACE.PL

Sportowe samochody

Zapraszamy do wynajmu rzadkich samochodów na imprezy firmowe. Razem z naszym partnerem dysponujemy super szybkimi samochodami sportowymi które doskonale sprawdzą się jako atrakcja na evencie.

 


KTM XBOW przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9 s prędkość maksymalna: 217 km/h położenie silnika: centralnie ustawienie silnika: poprzecznie napęd: na koła tylne skrzynia biegów: manualna liczba biegów: 6 Czy Wam też marka KTM kojarzyła się wyłącznie z jednośladami? Jeśli tak, to pora zmienić zdanie. Powodem jest pojazd, który austriacka firma wprowadziła do produkcji w tym roku - jest to samochód sportowy w najczystszej postaci. Oto KTM X-Bow oraz jego wyścigowa odmiana Race. Projekt auta wykonał Gerald Kiska, współpracujący z austriacką marką od 15 lat. Przy tworzeniu pierwszego samochodu w historii firmy wykorzystał on wiele elementów, charakterystycznych dla motocykli. Wściekle pomarańczowe owiewki są zdejmowane. Każda część pełni tutaj swoją funkcję. Centralnym elementem konstrukcji jest, tak jak w bolidach F1, monocoque z włókna węglowego, tak samo podwozie. Zapewnia on wytrzymałość oraz bezpieczeństwo kierowcy przy niewielkiej wadze (70 kg). Dodatkową ochronę zapewniają czteropunktowe pasy bezpieczeństwa, zintegrowane z konstrukcją. Nie ma tu oczywiście mowy o żadnych wspomagających systemach elektronicznych. Nowy KTM otrzymał genialny zestaw aerodynamiczny. Jest to wynik wielu godzin spędzonych w tunelu aerodynamicznym Dallary. Najważniejszym elementem jest rzucający się w oczy dyfuzor z tyłu. By mógł on jak najwydajniej pełnić swoją rolę tylny wydech został umieszczony bardzo wysoko. Zabieg ten sprawia, że KTM uzyskuje ogromną siłę dociskającą, która może wynosić nawet 200 kg przy 200 km/h. Dzięki temu gokart jest w stanie pokonywać zakręty przy bardzo dużych prędkościach. Ten spartański i bezkompromisowy samochód napędza 2-litrowy, czterocylindrowy silnik TFSI Audi o mocy 240 koni i momencie obrotowym, wynoszącym 310 Nm w zakresie 2000-5500 obr./min. Motor współpracuje z 6-stopniową manualna skrzynią biegów, także produkcji koncernu VAG. Ważące niespełna 700-kilugramowe auto przyspiesza w niecałe 4 sekundy do setki. Napęd na tył. System hamulcowy wykonała włoska firma Brembo, która współpracuje z KTM-em przy produkcji motocykli. Połączenie niskiej wagi, dobrego rozłożenia masy, niskiego środka ciężkości i dobrych hamulców sprawia, że droga hamowania ze 100 km/h wynosi zaledwie 33,1 m. Ograniczając wagę gokarta konstruktorzy postanowili pozbawić go wielu "niepotrzebnych" elementów, które mogłyby utrudniać sportowe zmagania. Nie znajdziemy więc przedniej szyby, wycieraczek oraz drzwi. Do jazdy wymagany jest kask i kombinezon. Brak jest także jakiejkolwiek przestrzeni bagażowej. Możemy jedynie schować dokumenty w specjalnym schowku przy fotelu pasażera. KTM X-Bow to połączenie super sportowego samochodu i motocykla. Ma on dostarczyć jak największych emocji z jazdy. Jest on wprawdzie dopuszczony do ruchu drogowego, ale tak naprawdę odpowiednim miejscem dla tej maszyny jest tor wyścigowy. Nie mówiąc już o specjalnej odmianie Race, która miała swą premierę w listopadzie. Auto w tej wersji wykorzystuje roczne doświadczenie X-Bow-a w motosporcie. Źródłem napędu jest ten sam silnik, ale na tym praktycznie podobieństwa do ulicznego brata się kończą. Do tego bezkompromisowego sportowca zamontowano 30 nowych lub zmodyfikowanych części. Race ma m.in. specjalnie zestrojone zawieszenie do wyścigów, zmieniony system hamulcowy, Kevlarowe elementy nadwozia oraz przednią owiewkę z włókna węglowego. W przyszłym roku KTM wprowadzi specjalną ligę wyścigową dla posiadaczy tego cacka pt. KTM X-Bow Super Sport Cup. Koszt jednego startu ma wynosić ok. 3 000 euro. Zostanie także stworzona fachowa pomoc techniczna dla kierowców-amatorów pod nazwą KTM Customer Racing Service. Produkcja X-Bow rozpoczęła się wiosną 2008 roku. By stać się posiadaczem tej zabawki trzeba mieć minimum 24 lata i skończyć specjalną szkołę jazdy. Bez jej ukończenia nie dostaniemy samochodu. Warto jeszcze wspomnieć, że cena KTM-a X-Bow zaczyna się od 47 790 euro. Za wersję Race musimy sporo dołożyć, cena to 82 900 euro. Pierwsze sztuki w wersji Race będą dostarczone do klientów już w styczniu 2009 roku.


Marott przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7s prędkość maksymalna: 220 km/h pojemność silnika: 750cc moc silnika: 200KM waga: 390kg skrzynia biegów: manualna liczba biegów: 6 Już wkrótce polski przemysł motoryzacyjny będzie mógł pochwalić się kolejnym sportowym wynalazkiem, celującym tym razem w niszę 3-kołowych pędzidełek nastawionych na mocne przeżycia i przyjemność z jazdy. W Gorzowie Wielkopolskim powstaje Marotti. Pojazd powstał z połączenia idei samochodu i motocykla - z tyłu napędza go tylko jedno, umieszczone centralnie koło, przednia oś i układ kierownicy korzystają z rozwiązań Smarta, a za plecami kierowcy "grzeje" 100-konne, 0,75-litrowe V4 z motocykla Hondy połączony z sekwencyjną przekładnią o 6 przełożeniach. Masa mierzącej 3,2 metra długości i 1,8 metra szerokości, stylizowanej na odrzutowiec maszyny sięga tylko 440 kilogramów, co oznacza, iż na 1 KM przypada 4,4 kilograma, a na 1 tonę prawie 230 KM. Jest jeszcze za wcześnie, aby mówić o konkretnych osiągach, ale o przyspieszenie do setki nie przekraczające 5 sekund i prędkość maksymalną dochodzącą do 230 km/h można być spokojnym. Marotti ma wyjechać na drogi Europy latem przyszłego roku. Będzie to dość kosztowna zabawka. Pierwsze zapowiedzi cenowe mówią o 25 tysiącach euro za kompletny pojazd (obecnie prawie 110 tysięcy PLN), ale nie wykluczone, iż pojawi się on również jako kit do samodzielnego składania. Intensywne testy prototypu trwają.


Ferrari F430 Spider Silnik: V8 40V Poj. skokowa: 4308 cm3 Moc: 490 KM @ 8500 obr./min Przyśpieszenie 0-100 km/h: 4,1 s Lamborghini Gallardo Silnik: V10 40V Poj. skokowa: 5204 cm3 Moc: 560 KM @ 8000 obr./min Przyspieszenie 0-100km/h: 3,7 s


Lamborghini Gallardo to samochód produkowany przez Lamborghini od 2003 r. To stosunkowo niewielkie auto posiada ramę podłogową typu spaceframe i aluminiową karoserię, stały napęd na cztery koła ze sprzęgłem wiskotycznym i montowany pośrodku silnik 10V o pojemności 5.0 l. Jego moc zwiększono w roku 2005 o 20 KM i obecnie ma 520 KM. Prędkość maksymalna wynosi 315km/h, a do 100 km/h auto przyspiesza w 4.0 s. Cena samochodu w wersji podstawowej wynosi ok. $120,000.


Porsche 911 TURBO Silnik: B6TT 24V Poj. skokowa: 3800 cm3 Moc: 500 KM @ 6000 obr./min Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,6 s (3,4 s ze Sport+) Nissan GTR Silnik: V6 TT 24V Poj. skokowa: 3799 cm3 Moc: 530 KM @ 6400 obr./min Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,5 s (3,2 s z LC) Porsche 911 (964) Silnik: 3,6-litrowy B6 Moc: 260 KM Maks. moment: 480 Nm 3900obr/m. Przyśpieszenie średnie 0-100 km/h: 5 s Porsche 911 (964) Silnik: 3,6-litrowy B6 Moc: 260 KM Maks. moment: 480 Nm 3900obr/m. Przyśpieszenie średnie 0-100 km/h: 5 s Porsche 911 (996) Silnik: 3,8 M97.01 + Power Kit Moc: 370 KM Waga ~ 1250kg Gearbox ShortShifter Stabilizatory H&R + łączniki TRG Prędkość maksymalna: 306 km/h Przyśpieszenie 0-100 km/h: 4,3 s


Ariel ATOM przyspieszenie 0-100 km/h: 4,3s prędkość maksymalna: 210 km/h pojemność silnika: 2,0l moc silnika: 212KM waga: 470kg skrzynia biegów: manualna liczba biegów: 5


Porsche Cayenne S Silnik: 4,5 w układzie V 8 cyl. Napęd: 4x4 Skrzynia biegów: Automatyczna (Tiptronic - sterowany z kierownicy) Ilość biegów: 6 Prędkość maksymalna: 245 km/h Przyśpieszenie 0-100 km/h: 6,8 s


Porsche Boxster S (986) Silnik: 3,2 boxer 6 cylindrowy Napęd: tylna oś Skrzynia biegów: manualna Ilość biegów: 6 Nadwozie: 2 drzwiowy roadster Prędkość maksymalna: 285 km/h Przyśpieszenie 0-100 km/h: 4,9 s


Audi R8 przyspieszenie 0-100 km/h: 3,9s prędkość maksymalna: 316 km/h pojemność silnika: 5,2l moc silnika: 525KM napęd: AWD skrzynia biegów: manualna liczba biegów: 6


Porsche (997) Carrera Silnik: 3,6 boxer 6 cylindrowy Napęd: tylna oś Skrzynia biegów: manualna Ilość biegów: 6 Nadwozie: 2 drzwiowy roadster Prędkość maksymalna: 285 km/h Przyśpieszenie 0-100 km/h: 4,9 s


Bentley Continental GT Silnik: V12 Poj. skokowa: 5998 cm3 Moc: 560 KM @ 6100 obr./min Przyśpieszenie 0-100 km/h: 4,8 s




Rolls Royce Phantom Silnik: V12 Poj. skokowa: 6749 cm3 Moc: 460 KM @ 5350 obr./min Przyspieszenie 0-100km/h: 6,0s


Porshe Panamera Turbo Silnik: V10 Poj. skokowa: 5204 cm3 Moc: 570 KM @ 8000 obr./min Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,7 s


Ferrari Italia Silnik: V8 Poj. skokowa: 4499 cm3 Moc: 570 KM @ 9000 obr./min Przyspieszenie 0-100km/h: 3,4 s Lamborgini Gallardo LP 570 Silnik: V10 Poj. skokowa: 5204 cm3 Moc: 570 KM @ 8000 obr./min Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,7 s


Dodge Viper przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8s prędkość maksymalna: 305 km/h pojemność silnika: 8,4l moc silnika: 600KM liczba cylindrów - V10 skrzynia biegów: manualna liczba biegów: 6


Mercedes SLS Silnik: V8 Poj. skokowa: 6208 cm3 Moc: 571 KM @ 6800 obr./min Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,8s


Ferrari California Silnik: V8 Poj. skokowa: 4297 cm3 Moc: 454 KM @ 7500 obr./min Przyśpieszenie 0-100 km/h: 3,9 s


Himera przyspieszenie 0-100km/h: 4,5s masa 780kg moc 300KM prędkość maks.: powyżej 200 położenie silnika: centralnie ustawienie silnika: poprzecznie napęd: na koła przednie skrzynia biegów: manualna liczba biegów: 6  


Tagi: symulatorysymulator lotusymulator samochodusymulator f1symulatory lotuwynajem symulatorówsymulatory samochodusymulator samolotusymulatory f1wynajem symulatoru samochoduplayplacewynajem symulatorów lotuwynajem symulatoru samolotuwynajem symulatoru f1symulator jazdy samochodemsymulatory, wynajem symulatory lotów

Tagi: symulatory, symulator lotu, symulator samochodu, symulator f1, symulatory lotu, wynajem symulatorów, symulatory samochodu, symulator samolotu, symulatory f1, wynajem symulatoru samochodu, playplace, wynajem symulatorów lotu, wynajem symulatoru samolotu, wynajem symulatoru f1, symulator jazdy samochodem, symulatory, wynajem symulatory lotów konsole, konsole na imprezy, wynajem konsoli, wynajem konsol, playstation 3 move, xbox kinekt, playstation 2, playstation 4, xbox 360, gry na konsole, wii, konsola wii